Dieta na poprawienie seksualności

Zrównoważona dieta, aktywny tryb życia i dobre zdrowie psychiczne mogą poprawić twoje życie seksualne. Ale czy jakakolwiek żywność jest naprawdę naturalnym afrodyzjakiem? Jeśli problemy z potencją są duże warto udać się do  specjalisty i  zastosować farmaceutyczne leczenie. Jednym z najczęściej stosowanych specyfików jest Kamagra. Jej działanie można wspomóc również za pomocą naturalnych metod. 

Jesteś tym, co jesz

To stare powiedzenie, które niewątpliwie jest nadal aktualne.  Nasze zdrowie fizyczne oraz psychiczne warunkują tworzenie szczęśliwszego, zdrowszego, seksualnego życia.Składniki, które wyzwalają endorfiny wywołujące szczęście, zawierają składniki odżywcze związane ze zdrowym popędem seksualnym lub są po prostu powiązane z bogactwem i sukcesem, często są uważane za wzmacniacze libido.

Czekolada może uczynić cię lepszym kochankiem

Jedzenie ciemnej czekolady może naśladować początkowy szczyt zakochania, ponieważ zawiera fenyloetyloaminę (PEA), która jest uwalniana w pierwszych miesiącach związku. PEA uwalnia dopaminę w centrum przyjemności mózgu. Chociaż czekolada zawiera niewielkie ilości tej substancji, to warto pozwolić sobie od czasu do czasu na parę kostek.

Czy papryczki chili urozmaicą twoje życie seksualne?
Pikantne papryczki chilli zawierają kapsaicynę, która, jak wykazały badania, może indukować uwalnianie endorfin. Przyspiesza także metabolizm i zwiększa temperaturę ciała i tętno, czyli wprowadza w stan, jaki doświadczamy podczas seksu.

Alkohol a libido

Alkohol może zwiększać pożądanie poprzez zmniejszanie zahamowań. Wrażliwość seksualna zarówno u mężczyzn, jak i kobiet zmniejsza się jednak w miarę picia. Pamiętajmy, że w przypadku zakrapianej imprezy niedozwolone jest stosowanie wszelkich farmaceutyków (np. Kamagra). Taka mieszanka może spowodować problemy z wątrobą.

Jak możesz zmniejszyć ryzyko zaburzeń erekcji?

Badania wykazały, że spożywanie pokarmów bogatych w niektóre flawonoidy (masa roślin) wiąże się ze zmniejszonym ryzykiem zaburzeń erekcji. Antocyjanina, znajdująca się w jagodach potencjalnie zapobiegania zaburzeniom erekcji. Wyższe całkowite spożycie owoców wiąże się z 14-procentowym zmniejszeniem ryzyka zaburzeń erekcji. Połączeniem spożywania pokarmów bogatych w flawonoidy i ćwiczeń fizycznych może zmniejszyć ryzyko o 21 procent. Niektóre badania sugerują, że dieta śródziemnomorska może być skuteczna w zapobieganiu zaburzeniom erekcji i zachowaniu funkcji seksualnych. Dieta ta jest bogata w produkty pełnoziarniste, owoce, warzywa, rośliny strączkowe, orzechy włoskie i oliwę z oliwek. Źródła antocyjanów obejmują: wiśnie, jeżyny, czarne porzeczki, żurawinę, maliny, niektóre winogrona, bakłażan i czerwoną kapustę.

Więcej informacji na https://viagra.edu.pl/kamagra.html

 

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *